Ομιλίες

ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟ 11ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΕΛΛΑΣ: ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ



«Έχω πει και στο παρελθόν, συμμετέχοντας στον προσυνεδριακό μας διάλογο, πως δεν μπορούμε ως Έθνος, ως λαός, ως κοινωνία, να μιλούμε για αναγέννηση της χώρας και έξοδο από την κρίση των τελευταίων οχτώ χρόνων, αν δεν αναμορφώσουμε πλήρως το εκπαιδευτικό μας σύστημα.
Αν δεν αντιληφθούμε πως όλα είναι θέμα Παιδείας.
Απέναντι στις ιδεοληψίες της κυβέρνησης και στις διαλυτικές της πολιτικές, αντιτείνουμε ξεκάθαρα πως στηρίζουμε τη Δημόσια Παιδεία και το Δημόσιο Σχολείο, που είναι ο βασικός πυλώνας της Εκπαίδευσης και κύριος μηχανισμός κοινωνικής κινητικότητας.
Στηρίζουμε και εμπιστευόμαστε τον Έλληνα εκπαιδευτικό και το έργο του.
Στηρίζουμε τη συνεχή προσπάθεια για βελτίωση, είμαστε υπέρ της Αξιολόγησης και θέλουμε ένα Ελεύθερο – Ανοιχτό Σχολείο».
Με τα λόγια αυτά, μιλώντας στο 11ο Συνέδριο της ΝΔ, ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας κ. Χρήστος Κέλλας, περιέγραψε τις βασικές κατευθύνσεις του εκπαιδευτικού προγράμματος της ΝΔ, εξηγώντας παράλληλα τον στόχο που υπηρετεί:
«Ένα Ελεύθερο – Ανοιχτό Σχολείο, ακριβώς το αντίθετο με αυτό που συμβαίνει σήμερα, αφού  το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι από τα πλέον συγκεντρωτικά στην Ευρώπη.
Θέλουμε μεγαλύτερη ελευθερία στην οργάνωση των σχολικών μονάδων.
Στη διαχείριση των πόρων.
Στην επιλογή διδακτικών μεθόδων, ακόμη και συγγραμμάτων.
Σχολεία ελεύθερα που να μην “συνθλίβονται” από παρεμβάσεις του Υπουργείου  και να ξεφεύγουν από την “τυραννία” του ασφυκτικού ωρολόγιου προγράμματος».

Συνεχίζοντας την ομιλία του ο Λαρισαίος πολιτικός επεσήμανε πως,
«αν είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε κάτι, αυτό είναι η επαναφορά της κοινής λογικής σε έναν χώρο, τον χώρο της Παιδείας, που ταλαιπωρείται όσο κανείς από αγκυλώσεις και ιδεοληψίες, αναγνωρίζοντας ότι η Δημόσια Παιδεία, το Δημόσιο Σχολείο, το Δημόσιο Πανεπιστήμιο είναι το μόνο καταφύγιο των λιγότερο προνομιούχων οικογενειών, για να ξεφύγουν τα παιδιά τους από το περιθώριο.

Στόχος θα πρέπει να είναι η κοινωνία του αύριο, τα επαγγέλματα του αύριο.

Ένα δημόσιο σχολείο, ελεύθερο, ανοιχτό, δημιουργικό, που να δίνει ευκαιρίες κυρίως στους αδύναμους, να χτίζει χαρακτήρες, να αντιμετωπίζει τις ανισότητες, με στήριξη στους εκπαιδευτικούς, με επιμόρφωσή τους, γιατί αυτοί είναι που γνωρίζουν καλύτερα τα πραγματικά προβλήματα των δημόσιων σχολείων.

Θέλουμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις επιστροφής όλου του ανθρώπινου επιστημονικού δυναμικού, όλων των λαμπρών μυαλών που τα τελευταία χρόνια αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν».

Καταλήγοντας ο κ. Κέλλας σημείωσε πως,
«Πέφτει σε μας πάλι ο κλήρος.
Ακριβώς όπως συνέβη σε όλες τις κρίσιμες στιγμές στην ιστορία αυτού του κράτους.

Είναι η δική μας παράταξη αυτή που καλείται για μια ακόμη φορά, να οδηγήσει τη χώρα στη θέση που τις αξίζει.

Απέναντι σε όσους θέλουν να κρατήσουν την Ελλάδα δέσμια του παλαιοκομματισμού και των αναχρονιστικών, ξοφλημένων, ιδεολογικών τους αντιλήψεων, εμείς προτάσσουμε το νέο, το άξιο, το καινοτόμο, το ευρωπαϊκό.

Όλοι εμείς, δηλώνουμε στρατιώτες της μεγάλης κεντροδεξιάς παράταξης, έτοιμοι για την μάχη της επόμενης μέρας.

Της επόμενης μέρας που θα βρει τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο τιμόνι της χώρας, για να εφαρμόσει το πρόγραμμα το οποίο όλοι μαζί υπογράφουμε σήμερα».



 

 

ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ
ΚΕΛΛΑΣ:ΘΗΡΙΩΔΗ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΗΡΙΩΔΗ ΑΦΑΙΜΑΞΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ



«Τρίτος προϋπολογισμός λιτότητας και αφαίμαξης των ασθενέστερων οικονομικά πολιτών.
Με ποια  μαγική συνταγή;
1,9 δις επιπλέον μέτρα.
Περικοπή συντάξεων, περικοπή ή και κατάργηση κοινωνικών επιδομάτων και αύξηση φόρων.
Τι προβλέπει ο προϋπολογισμός για  τη νέα χρονιά;
 Μείωση του ΕΚΑΣ 238 εκ.
Κατάργηση της έκπτωσης για ιατρικές δαπάνες, 121 εκ. ευρώ.
Αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των εισφορών των ελεύθερων επαγγελματιών, 59 εκ. €.
Αύξηση του ΦΠΑ στα νησιά, 50 εκ. €.  
Μείωση του επιδόματος θέρμανσης, 58 εκ. €.  
“Πάγωμα” συντάξεων, 328 εκ.€.
Περικοπές στο μισθολόγιο για 150 χιλιάδες ένστολους.
Κατάργηση επιδομάτων για όσους δικαιούνται ΚΕΑ».
Με τα λόγια αυτά, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής στη συζήτηση για τον κρατικό προϋπολογισμό του 2018, ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων  της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας, κ. Χρήστος Κέλλας έκανε λόγο για «τη μνημονιακότερη κυβέρνηση που πέρασε ποτέ από τον τόπο», δίνοντας το στίγμα της αντιπολίτευσης.
Μιλώντας για τα πλεονάσματα που παρουσιάζει η κυβέρνηση, ο Λαρισαίος πολιτικός αναρωτήθηκε, «πώς έχουμε πλεόνασμα, όταν είχατε εκτιμήσει ανάπτυξη για το 2017 2,7% και αναμένεται να κλείσει στο 1,4%, ενώ προβλέπετε για το 2018 ανάπτυξη 2,5%, την στιγμή που όλες σας οι προβλέψεις αναθεωρούνται προς τα κάτω;
Από πού λοιπόν προέρχονται κύριοι της Κυβέρνησης αυτά τα θηριώδη πλεονάσματα;», για να τονίσει στη συνέχεια πως όλα αυτά προέρχονται από την «θηριώδη αφαίμαξη των οικονομιών της κάθε ελληνικής οικογένειας αφενός κ από την μη αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων οφειλών από την άλλη».
Αναφερόμενος στα θέματα Παιδείας ο κ. Κέλλας υποστήριξε πως «η Παιδεία βιώνει μέρες θλιβερής οπισθοδρόμησης, χωρίς να γνωρίζει κανείς τι θα γίνει ούτε με το “Νέο Λύκειο”, ούτε με τις Πανελλαδικές.
Τα Πανεπιστήμια έχουν μετατραπεί σε άσυλα ανομίας, τα ολιγομελή τμήματα των ΕΠΑΛ ξεκίνησαν να λειτουργούν μόλις το Νοέμβριο», ενώ για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, μίλησε για “παιδιά ενός κατώτερου Θεού”, αφού «η μπαχαλοποίηση που έχει επέλθει στην εκπαίδευση, τα διώχνει από τα ελληνικά σχολεία».
Αναφερόμενος σε θέματα Υγείας, έκανε λόγο για “υποστελέχωση” και “υποχρηματοδότηση”, αναδεικνύοντας συγχρόνως το ζήτημα που προέκυψε με τις αναβολές χειρουργείων στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, εξαιτίας της μετακίνησης Αναισθησιολόγων σε άλλα Νοσοκομεία.
Μιλώντας για τον αγροτικό τομέα υποστήριξε πως «η υπερφορολόγηση ερημώνει τα χωριά με την ύπαιθρο να εγκαταλείπεται», ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στον ΕΦΚ στο κρασί λέγοντας πως «τρεις  φορές φέτος έχει εξαγγελθεί η κατάργηση του φόρου στο κρασί και τώρα ο Πρωθυπουργός λέει, ότι μελετάται η μείωση του», απευθυνόμενος δε, στον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, υπέβαλλε το ερώτημα, «πότε θα πληρωθούν οι δικαιούχοι του προγράμματος Δάσωσης Γαιών που είναι απλήρωτοι από το 2015».
Σχετικά με τους πολύτεκνους, ο κ. Κέλλας τόνισε χαρακτηριστικά πως «πολύτεκνοι δεν δικαιούνται το ΚΕΑ γιατί υπάγονται σε φόρο πολυτελούς διαβίωσης επειδή διαθέτουν αυτοκίνητο 1929cc.
Που θα  βάλουν τα παιδιά τους; Σε ποδήλατα;
Για να μην αναφερθώ και στο τσεκούρι που πέφτει με τα νέα οικογενειακά επιδόματα στις τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες
Δημογραφικό πρόβλημα, δεν υφίσταται για εσάς;».
«Έχετε αλλεργία με την αξιοκρατία, τον ανταγωνισμό, την επιβράβευση κάθε πετυχημένης προσπάθειας.
Θέλετε εξίσωση  προς τα κάτω, κρατώντας με τον τρόπο αυτό τη χώρα όμηρο.
Η πραγματική έξοδος από τα μνημόνια προϋποθέτει τον ακριβώς αντίθετο δρόμο:
Τον δρόμο των ουσιαστικών μεταρρυθμίσεων.
Τον δρόμο της πολιτικής αλλαγής.
Τον δρόμο που δείχνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, έχοντας υπογράψει, ήδη, τη συμφωνία αλήθειας με τους Έλληνες πολίτες.  
Η χώρα δεν αντέχει άλλο τις παρανοϊκές πολιτικές της λιτότητας και της υπεροφορολόγησης.  
Οι πολίτες δεν έχουν να δώσουν κάτι παραπάνω.  
Δεν μπορούν.  
Αυτό που θέλουν είναι η ελπίδα και αυτό ακριβώς είναι που φέρνει στον τόπο η πρόταση της ΝΔ.
Πολύ σύντομα θα το αντιληφθείτε κι εσείς», κατέληξε ο Λαρισαίος πολιτικός.  



ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ
ΚΕΛΛΑΣ:ΜΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ ΣΕ ΜΑΡΑΣΜΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ
 



«Η ελληνική διασπορά βαδίζει σε τεντωμένο σχοινί. Μην το κόψετε».
Για μια ακόμη φορά, στα αρμόδια κοινοβουλευτικά όργανα της Βουλής, ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας κ. Χρήστος Κέλλας έκρουσε των κώδωνα του κινδύνου στον Υφυπουργό Παιδείας κ. Κων/νο Ζουράρι, με αφορμή τις παλινωδίες του τελευταίου στα ζητήματα της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης.
 «Ανέκαθεν πίστευα, πως θέματα σχετικά με τους Έλληνες της διασποράς και δη της Εκπαίδευσης, πρέπει να βρίσκονται πάνω από κομματικές διαμάχες και πάντα μπορεί να βρεθεί κοινός τόπος ευρύτερων συνεννοήσεων.
Οι ιδεοληψίες, οι παλινωδίες και οι κομματικές παρωπίδες της σημερινής Κυβέρνησης όμως, δεν έχουν προηγούμενο», υποστήριξε ο Λαρισαίος πολιτικός, επικαλούμενος μια σειρά παρεμβάσεών του στη βουλή, καθώς και επιστολές Συλλόγων εκπαιδευτικών, γονέων αλλά και μαθητών του εξωτερικού.
«Πλησιάζουμε τους τέσσερις μήνες από την έναρξη του διδακτικού έτους, οι σχολικές μονάδες του εξωτερικού υπολειτουργούν, τα εκπαιδευτικά κενά αγγίζουν το 60% σε βασικές ειδικότητες και οι συμπτύξεις τμημάτων και η απώλεια εκατοντάδων διδακτικών ωρών, έχουν γίνει πια ο κανόνας.
Αν αυτό δεν είναι σκηνικό αποδιοργάνωσης και εγκατάλειψης της εκπαίδευσης των ομογενών μαθητών μας, τότε ποιο είναι;», αναρωτήθηκε ο κ. Κέλλας, αναδεικνύοντας τις ευθύνες του Υφυπουργού Παιδείας.
« “Βαπτίσατε”  χωρίς κανέναν σχεδιασμό τα ελληνικά σχολεία από αμιγή σε δίγλωσσα, αλλάξατε με Υπουργική Απόφαση την διαδικασία αποσπάσεων εκπαιδευτικών στα σχολεία του εξωτερικού προς το χειρότερο, καταργήσατε τις κατά προτεραιότητα αποσπάσεις και παρατάσεις αποσπάσεων χωρίς επιμίσθιο, νομοθετήσατε την απώλεια της οργανικής θέσης όσων αποσπώνται στο εξωτερικό ακόμη και για έναν χρόνο», τόνισε ο κ. Κέλλας, ενώ εν συνεχεία αναφέρθηκε λεπτομερώς σε όλες του τις παρεμβάσεις από τις 20 Ιουνίου μέχρι και σήμερα.
«Στις 20 Οκτωβρίου μετά από συνεχείς ερωτήσεις του Τομέα Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας σχετικά με την υποστελέχωση των σχολικών μονάδων του εξωτερικού, δώσατε την απίστευτη απάντηση “όλα πάνε καλά και τα κενά καλύπτονται”!
Και φτάνουμε στις αρχές Νοεμβρίου,  όπου μόνοι σας πλέον ομολογείτε την ανικανότητα, την επικινδυνότητα και τους ερασιτεχνισμούς σας.
Αφού λοιπόν είδατε ότι ο αξιολογικός πίνακας εξαντλήθηκε, τα κενά δεν καλύφθηκαν και τα σχολεία της ομογένειας παρουσιάζουν πρωτοφανή εικόνα διάλυσης, φέρατε συμπληρωματική εγκύκλιο για παράταση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών στο εξωτερικό, πλέον της πενταετίας χωρίς επιμίσθιο και ενώ οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί έχουν ήδη επιστρέψει στην Ελλάδα!
Και ο παραλογισμός συνεχίζεται…
Εσείς ο ίδιος, πριν μερικές μέρες, απαντώντας στον κοινοβουλευτικό έλεγχο, μιλήσατε για προσλήψεις εκπαιδευτικών για την ικανοποίηση των αναγκών των σχολικών μονάδων του εξωτερικού, με σύμβαση!
Απίστευτο!
Αυτό πέρα από ομολογία ανικανότητας και αποτυχίας, δεν είναι και σκάνδαλο πρώτου μεγέθους;
Η όλη σας στάση κ. Υφυπουργέ στο θέμα επανεξέτασης των αναχρονιστικών διατάξεων που εισήγαγε ο Ν. 4415/2016, αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την “ακούσια” διάλυση της Παιδείας στο εξωτερικό, γιατί δεν θέλω να πιστεύω ότι αυτός ήταν ο στόχος σας.
Οπότε έστω και στο και πέντε, προβείτε στις απαιτούμενες ενέργειες αναθεώρησης του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου», κατέληξε ο αν. Τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ.

ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΝΔ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΚΕΛΛΑΣ:ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ



 «Δεν μπορούμε ως Έθνος, ως λαός, ως κοινωνία, να μιλούμε για αναγέννηση της χώρας και έξοδο από την κρίση των τελευταίων οχτώ χρόνων, αν δεν αναμορφώσουμε πλήρως το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Αν δεν αντιληφθούμε πως όλα είναι θέμα Παιδείας».
Χαρακτηριστικό απόσπασμα από την τοποθέτηση – παρουσίαση των θέσεων της ΝΔ για την Εκπαίδευση, του αν. Τομεάρχη Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, βουλευτή Ν. Λάρισας κ. Χρήστου Κέλλα, στην Πάτρα, στο πλαίσιο του 2ου Προσυνεδρίου του κόμματος.
Ο Λαρισαίος βουλευτής παρουσιάζοντας τις βασικές αρχές του κόμματος της Αξιωματικής αντιπολίτευσης, στη θεματική ενότητα “Προσχολική Αγωγή – Σύγχρονα, ευρωπαϊκά δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια”, σημείωσε:
«Στηρίζουμε τη Δημόσια Παιδεία, το Δημόσιο Σχολείο, που είναι ο βασικός πυλώνας της Εκπαίδευσης και βασικός μηχανισμός κοινωνικής κινητικότητας.
Στηρίζουμε και εμπιστευόμαστε τον Έλληνα εκπαιδευτικό και το έργο του.
Στηρίζουμε τη Συνεχή προσπάθεια για βελτίωση, είμαστε υπέρ της Αξιολόγησης και θέλουμε ένα Ελεύθερο – Ανοιχτό Σχολείο».
«Όταν μιλούμε για μια Δημόσια Παιδεία με λογική Συνεχούς προσπάθειας για βελτίωση, εννοούμε την πρόσβαση, την κινητικότητα, την ορμή προς τα πάνω, τις υπερβάσεις για την πρόοδο των παιδιών μας.
 Θέλουμε την αξιολόγηση, σε όλες τις δομές της Εκπαίδευσης, σε όλα τα επίπεδα.
Οργανωμένα όμως, με θεσμικό πλαίσιο και τεχνικές μετά από διαβούλευση με την Εκπαιδευτική κοινότητα, με σκοπό να διασφαλιστεί η ορθή και αποδοτική λειτουργία και η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, με στόχο την αναβάθμισή της», σημείωσε ο κ. Κέλλας, ο οποίος έκανε λόγο για ένα «Ελεύθερο – Ανοιχτό Σχολείο, διότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι από τα πιο συγκεντρωτικά στην Ευρώπη.
Θέλουμε μεγαλύτερη ελευθερία στην οργάνωση των σχολικών μονάδων.
Στη διαχείριση των πόρων.
Στην επιλογή διδακτικών μεθόδων, ακόμη και συγγραμμάτων.
Σχολεία ελεύθερα που να μην “συνθλίβονται” από παρεμβάσεις του Υπουργείου  και να ξεφεύγουν από την “τυραννία” του ασφυκτικού ωρολόγιου προγράμματος».
Αναλυτικότερα, αναφερόμενος στην Προσχολική Εκπαίδευση, ο Λαρισαίος πολιτικός επεσήμανε:
 «Οφείλουμε όλοι να δεχθούμε πως οι αναγκαίες αλλαγές στο εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι υποχρεωτικό να ξεκινήσουν από την Προσχολική Αγωγή και να συνεχιστούν στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, δηλαδή από κάτω προς τα πάνω.
Ξεκινούμε τον σχεδιασμό από την ηλικία που τα παιδιά πρωτοφεύγουν από την μητρική, την οικογενειακή, αγκαλιά για να πάνε σε οργανωμένες δομές, όπως οι βρεφονηπιακοί και οι παιδικοί σταθμοί αρχικά και το νηπιαγωγείο στη συνέχεια, μέχρι να φτάσουν στην ηλικία, που θα τους δεχθεί το δημοτικό σχολείο.
Καθώς στοχεύουμε στην επένδυση στη Προσχολική Αγωγή ως άμεση προτεραιότητά μας, δεσμευόμαστε για:
Κανένα παιδί εκτός βρεφονηπιακών – παιδικών σταθμών.
 Υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση διετούς διάρκειας», υποστήριξε ο αν. τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ.
Αναφορικά με τις θέσεις του κόμματος της ΝΔ για την Α’Θμια και Β’Θμια Εκπαίδευση, τόνισε:
•    Απαραίτητη η καθιέρωση ενός ενιαίου τύπου, για όλα τα Δημοτικά Σχολεία, που θα στηρίζεται στο Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα.
•    Άμεση επαναφορά των πρότυπων-πειραματικών σχολείων με καινοτόμες παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Ίδρυση ενός πρότυπου σχολείου σε κάθε περιφερειακή ενότητα ξεκινώντας από τις υποβαθμισμένες περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
•    Στήριξη του ολοήμερου σχολείου, που υπονομεύτηκε μέσω της κατάργησης του Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος που αφορούσε το 65% του μαθητικού πληθυσμού. Αντί να αναβαθμιστεί το υπολειπόμενο 35%, εξισώθηκαν όλοι προς τα κάτω.
•    Ενίσχυση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και σύνδεση με τις ανάγκες της αγοράς.
Όχι ως επιλογή ανάγκης αλλά με πραγματικές προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης. Δημιουργία πρότυπων επαγγελματικών λυκείων σε αντιπροσωπευτικές περιοχές τα οποία θα συνεργάζονται με επιχειρήσεις του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.
•    Ενίσχυση του ψηφιακού σχολείου.
Ως κεντρικός στόχος τίθεται η εξάλειψη του ψηφιακού αναλφαβητισμού.  
•    Εμπλουτισμός διδασκόμενων γνωστικών αντικειμένων, π.χ. με επιχειρηματικότητα, οδική συμπεριφορά, ώστε να καθίσταται πιο σφαιρική και πολύπλευρη η παρεχόμενη μόρφωση.

•    Ιδιαίτερη βαρύτητα στον επαγγελματικό προσανατολισμό με ανάπτυξη εξατομικευμένων προγραμμάτων συμβουλευτικής, σύμφωνα με τις κλίσεις, τις δεξιότητες και τις επιθυμίες των μαθητών.

•    Όσο για το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που είναι πραγματικά μια μεγάλη τομή συμφωνούμε ότι το υπάρχον σύστημα ενώ είναι κατά γενική ομολογία αδιάβλητο, χρήζει αλλαγών που δεν πρέπει να γίνουν αποσπασματικά, αλλά κατόπιν συνεννόησης και διαβούλευσης με την εκπαιδευτική κοινότητα.

•    Απόλυτη αξιοκρατία στη επιλογή των 13 Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, υπό την αιγίδα του ΑΣΕΠ, ώστε να έχουμε τους άριστους και όχι τους αρεστούς.

«Πρέπει να επαναφέρουμε την κοινή λογική σε έναν χώρο, τον χώρο της Παιδείας, που ταλαιπωρείται όσο κανείς από αγκυλώσεις και ιδεοληψίες, αναγνωρίζοντας ότι η Δημόσια Παιδεία, το Δημόσιο Σχολείο, το Δημόσιο Πανεπιστήμιο είναι το μόνο καταφύγιο των λιγότερο προνομιούχων οικογενειών, για να ξεφύγουν τα παιδιά τους από το περιθώριο.
Στόχος θα πρέπει να είναι η κοινωνία του αύριο, τα επαγγέλματα του αύριο.
Ένα δημόσιο σχολείο, ελεύθερο, ανοιχτό, δημιουργικό, που να δίνει ευκαιρίες κυρίως στους αδύναμους, να χτίζει χαρακτήρες, να αντιμετωπίζει τις ανισότητες, με στήριξη στους εκπαιδευτικούς, με επιμόρφωσή τους, γιατί αυτοί είναι που γνωρίζουν καλύτερα τα πραγματικά προβλήματα των δημόσιων σχολείων», κατέληξε ο Λαρισαίος αν. Τομεάρχης του κόμματος της Αξιωματικής αντιπολίτευσης.



Παρακαλώ σημειώστε ότι αυτή η διαδικτυακή τοποθεσία απαιτεί cookies για να λειτουργήσει σωστά.
Δεν αποθηκεύονται πληροφορίες σχετικά με εσάς προσωπικά.