Κοινοβουλευτική δραστηριότητα

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΑΡΑΧΩΒΙΤΗ
ΚΕΛΛΑΣ:ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΕΚΤΟΣ DE MINIMIS ΤΟΥΣ ΚΑΠΝΟΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ



Την ένταξη και των καπνοπαραγωγών από την περιοχή της Ελασσόνας στις ενισχύσεις de minimis για τις βροχοπτώσεις του Ιουλίου, ζητά ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας κ. Χρήστος Κέλλας, με ερώτηση προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Σταύρο Αραχωβίτη.
Ο Λαρισαίος πολιτικός, επισημαίνει στον αρμόδιο Υπουργό την αδικία που συντελείται με τους καπνοπαραγωγούς της Ελασσόνας, οι οποίοι βλέπουν συναδέλφους τους από Νομούς της Βόρειας Ελλάδας να εντάσσονται κανονικά στις ενισχύσεις de minimis, εν αντιθέσει με τους ίδιους, που μένουν εκτός, παρότι επλήγησαν από ανάλογα καιρικά φαινόμενα.
Αναλυτικά η ερώτηση του κ. Κέλλα:
Κατά την πρόσφατη επίσκεψή σας στον Τύρναβο και στη συνάντηση που είχατε με εκπροσώπους παραγωγικών φορέων της επαρχίας, προχωρήσατε σε εξαγγελίες – δεσμεύσεις για τον αγροκτηνοτροφικό κόσμο.
Μια από αυτές ήταν και η ένταξη των ροδακινοπαραγωγών αλλά και των αχλαδοπαραγωγών της επαρχίας Τυρνάβου σε πρόγραμμα κρατικών ενισχύσεων, όπως το de minimis, λόγω των ζημιών που υπέστησαν στις παραγωγές τους από τις έντονες βροχοπτώσεις του περασμένου Ιουλίου.
Από τις συγκεκριμένες ενισχύσεις – στις οποίες ορθώς εντάσσονται ροδακινοπαραγωγοί και αχλαδοπαραγωγοί – αφήνετε εκτός τους καπνοπαραγωγούς της περιοχής της Ελασσόνας, οι οποίοι είδαν επίσης ποιοτική και ποσοτική υποβάθμιση της παραγωγής τους, λόγω ανάλογων καιρικών φαινομένων.
Η μη συμπερίληψή τους, μάλιστα, αγγίζει τα όρια της αδικίας, καθώς καπνοπαραγωγοί Νομών της Βόρειας Ελλάδας έχουν υπαχθεί κανονικά στο πρόγραμμα για τα ίδια αίτια.
Κατόπιν όλων των παραπάνω ΕΡΩΤΑΣΘΕ Κύριε Υπουργέ:
1.    Ποιος ο λόγος που οι καπνοπαραγωγοί της περιοχής της Ελασσόνας δεν συμπεριλήφθηκαν στις ενισχύσεις ήσσονος σημασίας (de minimis), την ώρα που συνάδελφοί τους από τη Βόρεια Ελλάδα και με τις ίδιες ζημιές, εντάχθηκαν κανονικά;
2.    Προτίθεστε να συμπεριλάβετε και τους καπνοπαραγωγούς της περιοχής της Ελασσόνας στις ενισχύσεις de minimis και αν ναι, ποιο το χρονοδιάγραμμα των ενεργειών σας;

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΧΑΡΙΤΣΗ ΚΑΙ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ
ΚΕΛΛΑΣ: ΣΟΒΑΡΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ



Την θέσπιση έκδοσης Πιστοποιητικού Καταλληλότητας και Μητρώου Επισκευών και Συντήρησης για όλα τα Σχολικά κτίρια, ζητά ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας κ. Χρήστος Κέλλας, από τους Υπουργούς Εσωτερικών και Παιδείας κκ. Αλέξη Χαρίτση και Κώστα Γαβρόγλου, συνυπογράφοντας σχετική ερώτηση της Τομεάρχου Παιδείας της ΝΔ, κ. Νίκης Κεραμέως.
Οι ερωτώντες βουλευτές σημειώνουν πως, με αφορμή τα προβλήματα στατικότητας που εντοπίστηκαν στο 54ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και το περιστατικό πτώσης σοβάδων και τζαμιών στο Γενικό Λύκειο Αλμυρού, εν ώρα μαθήματος, - κατά το οποίο από τύχη δεν τραυματίστηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί - εγείρονται σοβαρές  ανησυχίες  για την ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών στο χώρο των σχολείων.
Επισημαίνουν, μάλιστα και σχετική ανακοίνωση της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε., στην οποία εκφράζεται έντονος προβληματισμός λόγω  της ανεπαρκούς συντήρησης των σχολικών κτιρίων.
Τέλος, οι βουλευτές του Τομέα Παιδείας του κόμματος της Αξιωματικής αντιπολίτευσης, ζητούν ενημέρωση σχετικά με την ολοκλήρωση του προσεισμικού ελέγχου καθώς και της ύπαρξης Συστημάτων Πυροπροστασίας και Πιστοποιητικών Πυρασφάλειας σε όλα τα σχολικά κτίρια;
 

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΠΑΠΠΑ ΚΑΙ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ
ΚΕΛΛΑΣ: ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ”



Την κατάργηση του Προγράμματος για το Ψηφιακό Σχολείο - σύμφωνα και με την Έκθεση Ενημέρωσης Προόδου Κυβερνητικού Έργου, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα - φέρνει στη Βουλή ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας κ. Χρήστος Κέλλας.
Ο Λαρισαίος πολιτικός με τους βουλευτές του Τομέα Παιδείας της ΝΔ, συνυπογράφουν σχετική ερώτηση της Τομέρχου Ψηφιακής Πολιτικής κ. Άννας Μισέλ – Ασημακοπούλου προς τους αρμόδιους Υπουργούς  κκ. Νίκο Παππά και Κώστα Γαβρόγλου.
Οι βουλευτές του κόμματος της Αξιωματικής αντιπολίτευσης τονίζουν ότι “η συντριπτική πλειοψηφία των δράσεων για τον Ψηφιακό Εκσυγχρονισμό του Δημόσιου Τομέα παρουσιάζει μηδενική πρόοδο”, με αποτέλεσμα η χώρα να χάνει πιστώσεις εκατομμυρίων ευρώ.
Ως αποκορύφωμα της κυβερνητικής αβελτηρίας αναφέρουν, μάλιστα, την κατάργηση του Προγράμματος «Ψηφιακό Σχολείο», επισημαίνοντας πως “το σχετικό πρόγραμμα, που είχε εγκριθεί από την Ευρωπαική Επιτροπή το 2014, καταργήθηκε, χωρίς να υλοποιηθεί άλλο αντίστοιχο στη θέση του, ενώ το 2015 ακυρώθηκε η αγορά διαδραστικών πινάκων για τους μαθητές, χάθηκαν για τη χώρα πιστώσεις 250 εκατ. ευρώ και σταμάτησε κάθε σχέδιο ψηφιοποίησης των υπαρχόντων προγραμμάτων σπουδών”.
Τέλος, οι βουλευτές της ΝΔ ερωτούν τους αρμόδιους Υπουργούς “αν θα υλοποιηθεί άλλο αντίστοιχο με το Ψηφιακό Σχολείο, πρόγραμμα” καθώς και “ποιος είναι ο σχεδιασμός τους σχετικά με τη ψηφιοποίηση των προγραμμάτων σπουδών”.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ
ΚΕΛΛΑΣ: ΤΑ ΔΙΕΚ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ S.O.S



Την αναγκαιότητα άμεσης επίλυσης των σοβαρών λειτουργικών προβλημάτων των ΔΙΕΚ της χώρας - όπως αυτά εκφράζονται μέσα και από την επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης - τονίζει ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας κ. Χρήστος Κέλλας, στον Υπουργό Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου, με ερώτηση, που συνυπογράφεται από την κοινοβουλευτική ομάδα του Τομέα Παιδείας της ΝΔ.
Αναλυτικά η ερώτηση των βουλευτών:
Με επιστολή της προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, η Πανελλήνια Ένωση Διευθυντών Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης υπογραμμίζει τα σοβαρότατα λειτουργικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΔΙΕΚ στο μέσο της ακαδημαϊκής χρονιάς.
Ενδεικτικά, στην επιστολή επισημαίνονται:
-    Προβλήματα με την Μαθητεία που ανέλαβαν τα ΔΙΕΚ, καθώς οι επόπτες και οι εκπαιδευτές όχι μόνο δεν έχουν πληρωθεί για τα δεδουλευμένα τους, αλλά́ ούτε καν έχουν υπογράψει τις συμβάσεις τους.
-    Προβλήματα με τον Κανονισμό́ Λειτουργίας, ο οποίος ενώ έχει συμφωνηθεί να τροποποιηθεί δεν έχει δοθεί ακόμη λύση.
-    Προβλήματα που αφορούν το διαχειριστικό μέρος και τις διαδικασίες πρόσληψης εκπαιδευτών.
Ακόμη, υπογραμμίζεται, με δεδομένη την ανύπαρκτη χρηματοδότηση, ότι τα μαθήματα εξακολουθούν να γίνονται αποκλειστικά χάρη στις προσπάθειες του ανθρώπινου δυναμικού (στελέχη διοίκησης, εκπαιδευτές και καταρτιζόμενους). Χαρακτηριστικά οι διευθυντές των ΔΙΕΚ επωμίζονται οικονομικά βάρη για γραφική ύλη, υλικά καθαριότητας, αντικείμενα για την ασφάλεια των χώρων των ΙΕΚ (λουκέτα-κλειδιά), ενώ εκπαιδευτές και καταρτιζόμενοι καλύπτουν με δικά τους έξοδα ανάγκες σε φωτοτυπικό χαρτί και υλικά εργαστηρίων, καθώς οι προμηθευτές είναι απλήρωτοι από πέρσι και δεν κάνουν πλέον πίστωση. Καθώς μάλιστα πολλά ΔΙΕΚ δεν έχουν καν συνεργείο καθαριότητας, οι ίδιοι οι διευθυντές αναγκάζονται να επωμιστούν και αυτό τον ρόλο.

Επίσης, όπως αναφέρεται στο έγγραφο, τα προβλήματα αυτά έχουν πολλάκις επισημανθεί στους αρμοδίους, αλλά ο ΓΓΔΒΜ δηλώνει αναρμοδιότητα και υποδεικνύει το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, το οποίο, με τη σειρά του, υποστηρίζει ότι δεν έχει λάβει χρηματοδότηση από το Υπουργείο.

Κατόπιν τούτων, οι βουλευτές του Τομέα Παιδείας του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ερωτούν τον Υπουργό Παιδείας:
1.    Πού ανήκουν και με ποιες συγκεκριμένες ενέργειες θα αποδοθούν οι ευθύνες για την απαράδεκτη κατάσταση που περιγράφει στο ως άνω αναφερθέν έγγραφο η Πανελλήνια Ένωση Διευθυντών Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης.
2.    Με ποιες συγκεκριμένες ενέργειες θα αντιμετωπιστούν άμεσα τα ως άνω οξύτατα λειτουργικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΔΙΕΚ.

Σελίδα 1 από 109

Παρακαλώ σημειώστε ότι αυτή η διαδικτυακή τοποθεσία απαιτεί cookies για να λειτουργήσει σωστά.
Δεν αποθηκεύονται πληροφορίες σχετικά με εσάς προσωπικά.