Παρεμβάσεις

ΑΡΘΡΟ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΕΛΛΑ
ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΑΝΝΑΒΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ “ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ” ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ



Με τον νόμο 4523/2018, από τις 7/3/2018, νομιμοποιήθηκε η καλλιέργεια κάνναβης για φαρμακευτικούς σκοπούς στη χώρα μας, εν μέσω τυμπανοκρουσιών από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ περί της εναπόθεσης ενός “προοδευτικού αποτυπώματος” στον τόπο, προβλέψεων για επενδύσεις της τάξεως του 1 δις ευρώ και δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, σε συνδυασμό με ποικίλες και πολλαπλές αναφορές στις προσδοκώμενες θεραπευτικές ιδιότητες του συγκεκριμένου ναρκωτικού.
Είναι όμως αυτή η πραγματικότητα ή επιχειρείται για μια ακόμη φορά η συσκότισή της για τη νομιμοποίηση των ιδεοληψιών, που  χαρακτηρίζουν το κυβερνόν κόμμα;
Πρώτον, ο νόμος δεν αφορά τη χρήση και χορήγηση φαρμακευτικής κάνναβης στους ασθενείς. Ήδη, από τον Ιούνιο του 2017, μέσω ΚΥΑ, η κάνναβη έχει ταξινομηθεί στον πίνακα ναρκωτικών ουσιών Β’, ο οποίος περιέχει ουσίες με υψηλό κίνδυνο κατάχρησης, που αξιοποιούνται για θεραπευτικούς σκοπούς, αλλά βρίσκονται υπό τον αποκλειστικό έλεγχο προμήθειας, κυκλοφορίας και διάθεσης του κράτους. Ως εκ τούτου, οι ασθενείς δύνανται να έχουν ευρύτερη και ευκολότερη πρόσβαση στο συγκεκριμένο ναρκωτικό για ιατρικούς και θεραπευτικούς λόγους.
Δεύτερον, η κάνναβη δεν έχει αντικαρκινική δράση, όπως υποστηρίχθηκε από πολλούς βουλευτές της κυβέρνησης. Στο υπόμνημα, μάλιστα, που κατέθεσε στη Βουλή η Εταιρεία Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας, αναφέρεται ότι: “Τα υπάρχοντα δεδομένα σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν επιχείρημα χρήσης της κάνναβης σε ασθενείς με καρκίνο. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις έχουν και αρνητικό αποτέλεσμα (…) Τα προϊόντα της κάνναβης δεν έχουν σήμερα θέση στη θεραπεία, λόγω της έλλειψης ισχυρών κλινικών δεδομένων, ενώ φαίνεται ότι, πιθανά, μπορεί να βοηθήσουν στη διαχείριση των συμπτωμάτων, που προκαλούνται από τον καρκίνο”.
Σε αυτά τα δεδομένα θα πρέπει να συμπεριληφθούν και παρενέργειες που προκαλούνται από την επί μακρόν χρήση κάνναβης, όπως ψυχωσικά επεισόδια, σχιζοφρένεια κ.α.
Τρίτον, ο νόμος είναι ανεπαρκής και πρόχειρος, ενώ το μεγαλύτερο μέρος βασικών ρυθμίσεων καταλείπεται σε ΚΥΑ, στο μέλλον.
Ενδεικτικά, θα πρέπει να αναφερθεί ότι στην Κύπρο, ο αντίστοιχος νόμος περιλαμβάνει 160 σελίδες, ενώ στη χώρα μας μόλις 4!
Δεν ορίζεται ο αριθμός των αδειών: Πόσες θα είναι; Δέκα; Εκατό;
Τι θα γίνει με τη διάθεση των παραγωγικών πλεονασμάτων;
Ποια θα είναι η παραλαμβάνουσα και αξιολογούσα αρχή των αιτήσεων αδειοδότησης;
Πώς θα καθορίζεται το παράβολο που θα πληρώνουν οι επενδυτές; Θα είναι ανά στρέμμα; Ενιαίο; Επί της παραγωγής;
Δεν υπάρχει καμία ουσιαστική πρόβλεψη για την ασφάλεια των εγκαταστάσεων, ούτε χωροταξικές ρυθμίσεις. Θα μπορούν να βρίσκονται δίπλα σε σχολεία; Εντός κατοικημένων περιοχών; Μέσα στα σπίτια;
Περαιτέρω, ανατίθεται στα οικεία Αστυνομικά Τμήματα η χορήγηση βεβαίωσης ασφαλούς φύλαξης, σε ετήσια βάση, “σχετικά με τις περιοχές καλλιέργειας, τις εγκαταστάσεις της μεταποιητικής μονάδας, τα σημεία αποθήκευσης των πρώτων υλών, των ουσιών και των τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης και της διαδικασίας μεταφοράς” (ν. 4523/2018, αρ. 1, παρ. 2, περίπτωση ζ).
Ευλόγως, προκύπτει το ερώτημα: Πώς θα μπορέσουν τα ΑΤ της επαρχίας να επιβλέπουν και να ελέγχουν αχανείς εκτάσεις και εγκαταστάσεις και με τι μέσα;
Σε όλα αυτά τα ερωτήματα η κυβέρνηση δεν έδωσε απαντήσεις κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας και ψήφισης του νόμου στη Βουλή.
Τέταρτον, παραγκωνίζεται η γνώμη της Επιτροπής Ναρκωτικών από τις διαδικασίες καθώς και η άποψη της κοινής γνώμης και του ιατρικού κόσμου. Δεν έχει προηγηθεί η απαραίτητη διαβούλευση και ένα επαρκές χρονικό διάστημα κλινικών δοκιμών, ώστε να εντοπισθούν οι παθήσεις και να προκριθούν οι περιπτώσεις, έναντι των οποίων η κάνναβη θα είχε αποτελεσματική αναλγητική δράση. Παρεμπιπτόντως, στο σημείο αυτό, θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχουν πάμπολλα εγκεκριμένα αναλγητικά φάρμακα.
Τέλος, η κυβέρνηση δεν τεκμηρίωσε τις εκτιμήσεις της για επενδύσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, ούτε για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Μάλλον η προχειρότητα και η ασάφεια επιστρατεύονται σκοπίμως, ώστε να λειανθεί το νομικό και πολιτικό έδαφος προς αλλά μονοπάτια, “ευφορικά”, προκειμένου ο ΣΥΡΙΖΑ να ανταποκριθεί στις θέσεις βουλευτών του, που τάσσονται υπέρ της νομιμοποίησης της χρήσης κάνναβης.
Σε ό,τι αφορά το “προοδευτικό αποτύπωμα”, πρέπει να σημειωθεί ότι μιλούμε για την Κυβέρνηση, η οποία έχει αποδείξει την ευαισθησία και την προοδευτικότητά της, εδώ και τρία χρόνια,  με τη μείωση μισθών, συντάξεων, κύριων και επικουρικών, την κατάργηση του ΕΚΑΣ, το “πετσόκομμα” των πολυτεκνικών επιδομάτων, τη μείωση του αφορολόγητου, την αύξηση του ΦΠΑ, τη διενέργεια ηλεκτρονικών πλειστηριασμών, τη δέσμευση της οικονομίας με πρωτογενή πλεονάσματα έως το 2059 και τη δήμευση της δημόσιας περιουσίας στο υπό ξένη διοίκηση υπερταμείο για 99 χρόνια!
Συγχρόνως, στο εσωτερικό και στα μεγάλα αστικά κέντρα κυριαρχεί η ανασφάλεια, αφού οι πολίτες και οι καταστηματάρχες κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή από κουκουλοφόρους, τους οποίους δεν αγγίζει κανείς, ενώ στο εξωτερικό η χώρα αντιμετωπίζει μία εχθρική Τουρκία και εντατικοποιημένες προκλήσεις από Σκόπια και Αλβανία με την κυβέρνηση να σφυρίζει αδιάφορα.
Αυτή ακριβώς είναι η “πρόοδος” της  “Πρώτης φορά Αριστερά”, χωρίς τη χρήση ναρκωτικών ουσιών.
Ας μην δούμε και την πρόοδο με ναρκωτικά…

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΟΡΕΩΝ
ΚΕΛΛΑΣ: «ΑΜΕΣΑ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ»



«Η συνοικία του Αγίου Γεωργίου “σηκώνει μεγάλο φορτίο” εξαιτίας της κίνησης βαρέων οχημάτων εντός του αστικού της πλαισίου, με αποτέλεσμα τη διαμόρφωση επικίνδυνων συνθηκών για την ασφάλεια και την καθημερινότητα των κατοίκων. Δεν είναι η πρώτη φορά, που στη συγκεκριμένη περιοχή γινόμαστε μάρτυρες σοβαρών ατυχημάτων ή και δυστυχημάτων, τα οποία οδηγούν σε βαρύ φόρο αίματος και απώλειες ανθρώπινων ζωών».
Αυτά δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας, κ. Χρήστος Κέλλας, μετά από συνάντηση που είχε με επιτροπή φορέων της συνοικίας του Αγίου Γεωργίου.
Βασικά αιτήματά της, η απαγόρευση της διέλευσης βαρέων οχημάτων από την οδό Βόλου, ο χαρακτηρισμός της ως αστική οδός αλλά και η επέκταση του περιφερειακού δρόμου από τον κόμβο της Βιοκαρπέτ προς την οδό Βόλου.
Οι φορείς της συνοικίας του Αγίου Γεωργίου παρέθεσαν στον Λαρισαίο πολιτικό υπόμνημα με σειρά προτάσεων, για την εξομάλυνση της κατάστασης και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων. Αναλυτικά οι προτάσεις τους:
1.    Να χαρακτηριστεί η Οδός Βόλου ως αστικός δρόμος.
2.    Να πραγματοποιηθεί η επέκταση του Περιφερειακού δρόμου από τον κόμβο της ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ προς την Οδό Βόλου.
3.    Να εξεταστεί η υλοποίηση των προτάσεων της μελέτης των μαθητών του 7ου Γυμνασίου Λάρισας, για την αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας της οδού Βόλου.
4.    Επίσπευση της έναρξης της κατασκευής κυκλικού κόμβου (round about), στη διασταύρωση των οδών Βόλου και Κ. Καραμανλή.
5.    Να κατασκευαστεί υπόγεια διάβαση πεζών και ποδηλάτων για τη διέλευση της οδού Κ. Καραμανλή.
6.    Δημιουργία κυκλικού κόμβου στην είσοδο της πόλης στις οδούς Βόλου και Σικελιανού ή κανονική λειτουργία των υπαρχόντων φωτεινών σηματοδοτών.
7.    Δημιουργία ποδηλατοδρόμου στην οδό Κάρλας.
8.    Να τοποθετηθεί σήμανση στην οδό Δούκα για την υποχρεωτική κίνηση των οχημάτων βαρέως τύπου προς την οδό Κ. Καραμανλή.
Μετά το τέλος της συνάντησης, ο κ. Κέλλας δήλωσε ακόμη:
«Συναντήθηκα σήμερα με κατοίκους της συνοικίας του Αγίου Γεωργίου, την αγανάκτηση των οποίων θεωρώ απόλυτα δικαιολογημένη, αναφορικά με την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην περιοχή τους, με τη διέλευση βαρέων οχημάτων μέσα από τους δρόμους της.
Η κίνηση των βαρέων οχημάτων στην οδό Βόλου, που αποτελεί και την κεντρική οδική αρτηρία, δημιουργεί σοβαρούς κινδύνους για τους κατοίκους της συνοικίας, η οποία μάλιστα σημειώνει σημαντική ανάπτυξη.
Γνωρίζω, μετά και από επικοινωνία μου με τον Περιφερειάρχη κ. Κώστα Αγοραστό, ότι υπάρχει και η βούληση και ο σχεδιασμός να δοθεί λύση στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, γεγονός που αποδεικνύεται από την ολοκλήρωση της διαμόρφωσης της Λεωφόρου Καραμανλή αλλά και τη δημιουργία κυκλικού κόμβου στη διασταύρωση της παλαιάς Εθνικής Οδού Λάρισας – Βόλου με τη λεωφόρο Καραμανλή. Θετικά πρέπει να αντιμετωπιστεί και το αίτημα για επέκταση του περιφερειακού δρόμου από τον κόμβο της Βιοκαρπέτ προς την οδό Βόλου.
Είμαι στο πλευρό των κατοίκων προκειμένου να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση. Η συνοικία του Αγίου Γεωργίου πρέπει να τύχει της δέουσας προσοχής όλων μας, ώστε να μη θρηνήσουμε άλλα θύματα.»
Παρόντες στη συνάντηση της επιτροπής φορέων της συνοικίας του Αγίου Γεωργίου με τον Λαρισαίο πολιτικό, ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου κ. Γεώργιος Χατζής και τα μέλη κ.κ. Γκρίμπας Αργύριος, Χατζούλη Βασιλική, Ρίζου Μαρία, Σαλιαμπούχου Μαρία, Χατζούλη Ειρήνη, Ιωάννου Χαρούλα.

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΕΛΛΑ
ΤΑ ΙΜΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ



Το πρόσφατο περιστατικό εμβολισμού του σκάφους του ελληνικού λιμενικού σώματος από την τουρκική ακταιωρό στη θαλασσιά περιοχή των Ιμίων ξύπνησε μέσα μας τις μνήμες από τον πικρό Ιανουάριο του 1996, όπου έχασαν τις ζωές τους οι τρεις έλληνες αξιωματικοί του πολεμικού ναυτικού.
Για μια ακόμη φορά, αποδείχθηκε πως η σύγχρονη Τουρκία ουδέποτε απεμπόλησε τις αναθεωρητικές διαθέσεις της και πως τα μέσα, που έχει η ελληνική διπλωματία στη διάθεση της, όπως τη στήριξη της ευρωπαϊκής προοπτικής της γείτονος και την πολιτική υποστήριξη της ΕΕ και των ΗΠΑ, αναχαιτίζουν την επιθετικότητα της Άγκυρας και διασφαλίζουν μεν την ειρήνη, δίχως, ωστόσο, να αποτρέπουν τη διαρκή απειλή μιας ένοπλης σύρραξης στο Αιγαίο και στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο.
Ελλάδα και Κύπρος βρίσκονται, εκ νέου, αντιμέτωπες με τους μεγαλοϊδεατισμούς της Άγκυρας, ανεξαρτήτως του ιδεολογικού προσήμου - κεμαλιστές είτε συντηρητικοί μουσουλμάνοι -, αυτών που βρίσκονται στο τιμόνι της.
Η Τουρκία χαράσσει την υψηλή στρατηγική της, σύμφωνα με την πολιτική της ισχύος, εν αντιθέσει με την Ελλάδα που χαράσσει τη δική της υψηλή στρατηγική, με γνώμονα το διεθνές δίκαιο και τη θέση της στην ΕΕ.
Από το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, η Τουρκία αποτελεί τον πυλώνα της αρχιτεκτονικής ασφάλειας του ΝΑΤΟ για την Ανατολική Μεσόγειο και προοριζόταν, ανέκαθεν, να αποτελέσει τη δύναμη εκείνη, που θα αντιδρούσε πρώτη σε μια ενδεχόμενη σύγκρουση μεταξύ Δύσης και Σοβιετικής Ένωσης – Ρωσίας, ανταποδίδοντας το πιθανό πλήγμα, που θα δέχονταν οι ευρωπαϊκές δυνάμεις στην περιοχή του Καυκάσου και της Μαύρης θάλασσας.
Παράλληλα, η Τουρκία, λόγω της γεωγραφικής έκτασης της, του πληθυσμού της και της θέσης της στη διαπεριφέρεια Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Ανατολικής Μεσόγειου και Μέσης Ανατολής, κατέστη ένας δυνητικός άξονας ελέγχου της ευρύτερης περιοχής, αποκτώντας πρόσθετη γεωπολιτική και γεωοικονομική αξία για τις δυτικές δυνάμεις, κατά την επαύριον της “Αραβικής Άνοιξης”, και, λόγω της ταύτισης της θρησκευτικής πίστης του Ερντογάν με τους εξεγερθέντες Σουνίτες μουσουλμάνους του αραβικού κόσμου.
Οι συσχετισμοί αυτοί ενίσχυσαν τον στρατηγικό ρόλο της Τουρκιάς στη δυτική Ευρασία και της επέτρεψαν να οραματίζεται ένα στρατηγικό βάθος, που θα μπορούσε να αναβιώσει ακόμη και την επιρροή της οθωμανικής αυτοκρατορίας υπό σύγχρονη αφήγηση.
Για τον λόγο αυτόν διεκδικείται από τη Ρωσία ως σύμμαχος χώρα, παρά την κατάρριψη του ρωσικού SU-24 στη Συρία, το 2015.
Παρά το γεγονός ότι ο Ερντογάν αντιμετωπίζει συμπλεκτικές σχέσεις με την ΕΕ, στη μετά την απόπειρα του πραξικοπήματος εποχή, η Τουρκία καθίσταται ένας σύμμαχος που διεκδικείται, τόσο από τις δυτικές δυνάμεις, όσο και από τη Μόσχα, εξαιτίας του ανταγωνισμού των δυο στρατοπέδων στη δυτική Ευρασία και στο διεθνές σύστημα.
Κατ’ επέκταση, η Τουρκία μπορεί να εισβάλλει ανενόχλητη στη βόρεια Συρία και να βάλλει κατά των Κούρδων καθώς και να απειλεί Ελλάδα και Κύπρο σε Αιγαίο και Ανατολική Μεσόγειο, χαράσσοντας την υψηλή στρατηγική της με γνώμονα την πολιτική της ισχύος.
Στον αντίποδα, η χώρα μας ακολουθεί την οδό της “ήπιας ισχύος”, επιχειρώντας να ανασχέσει τον αναθεωρητικό γείτονα, έχοντας ως όπλο το διεθνές δίκαιο.
Αρκεί όμως αυτό;
Τα γεγονότα των Ιμίων και οι χειρισμοί των ελληνικών κυβερνήσεων του 1996 και του 2018 δεικνύουν ότι η μονοδιάστατη προσήλωση στο διεθνές δίκαιο δεν είναι επαρκής, προκειμένου να ανασχεθούν οι τουρκικές επεκτατικές βλέψεις.
Η τουρκική υψηλή στρατηγική αποτελεί μια “σκληρής ισχύος” μορφή εκδήλωσης διεκδικήσεων σε βάρος της χώρας μας, οι οποίες αυξάνονται με το χρόνο και αφορούν την αμφισβήτηση των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων στο Αιγαίο, σε θάλασσα και εναέριο χώρο, ακόμη και επί των νησιών του ανατολικού Αιγαίου, επιδιώκοντας την αποστρατικοποίηση τους.
Επιπλέον, η Τουρκία έχει αμφισβητήσει, κατά το παρελθόν, τη συνθήκη της Λωζάννης και το ρυθμισθέν υπό αυτής εδαφικό καθεστώς.
Κοντολογίς, η γειτονική χώρα αμφισβητεί το διεθνές δίκαιο και, ειδικότερα, το δίκαιο της θάλασσας.
Επομένως, ορθώς η Ελλάδα επικαλείται το διεθνές δίκαιο και, μαζί με την Κύπρο, συνάπτει «τριγωνικές συμμαχίες» με το Ισραήλ, την Αίγυπτο και την Ιορδανία.
Παρά ταύτα, απομένουν να πραγματοποιηθούν πολλά βήματα ακόμη από μια κυβέρνηση ανοικτών οριζόντων.
Μια υπεύθυνη ελληνική κυβέρνηση, που θα ασκεί μια εξωτερική πολιτική με βάση τις αρχές και αξίες της θεσμικής φιλελεύθερης διεθνούς οργάνωσης.
Η Ελλάδα δύναται να επαναχαράξει την υψηλή στρατηγική της με βάση την αναδυόμενη διαπεριφερειακή οργάνωση του ευρασιατικού γεωγραφικού χώρου, προκειμένου να εξασφαλίσει και άλλους συμμάχους, πέραν των ΗΠΑ και της ΕΕ που μεσολάβησαν προς όφελος των εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων στην πρόσφατη κρίση.
Η Ελλάδα διαθέτει το δικό της στρατηγικό βάθος απέναντι σε αυτό της Τουρκιάς.
Είναι κράτος-μέλος του ΝΑΤΟ και μέλος του πυρήνα της ΕΕ, της ΟΝΕ, μαζί με την Κύπρο, αποτελώντας μια αξιόπιστη ζώνη σταθερότητας για την Ανατολική Μεσόγειο.
Η Ελλάδα διατηρεί αδιάρρηκτους ιστορικούς πολιτισμικούς δεσμούς με τη Ρωσία και με τις περισσότερες χώρες της Ευρασιατικής Ένωσης και αδιαπραγμάτευτους γεωοικονομικούς δεσμούς με την Κίνα, αφού συμμετέχει στην πρωτοβουλία για το νέο δρόμο του μεταξιού (“μια ζώνη – ένας δρόμος”), μέσω του λιμανιού του Πειραιά, και καθίσταται η πύλη εισόδου των ευρασιατικών δυνάμεων προς την Ευρώπη.
Ως εκ τούτου, η χώρα μας, στέλνοντας σαφές μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση πως τα κυριαρχικά μας δικαιώματα δεν είναι υπό διαπραγμάτευση - χωρίς παληκαρισμούς εκ των υστέρων και για εσωτερική κατανάλωση -, θα μπορέσει να χαράξει μια νέα  στρατηγική.
Μια στρατηγική που δε θα παρακολουθεί απλώς τις εξελίξεις σε έναν κόσμο που αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς, “ήπιας ισχύος” μεν, αλλά με πολλαπλάσια γεωοικονομική και γεωπολιτική αξία εν συγκρίσει με τη σύγχρονη Τουρκία, που ακολουθεί μονοδιάστατα τη “σκληρή ισχύ”.

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΣΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ
ΚΕΛΛΑΣ: ΖΟΥΜΕ ΤΑ “ΑΠΟΝΕΡΑ” ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ



Μια σειρά από ερωτήματα έθεσε ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων  της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας κ. Χρήστος Κέλλας, στον αν. Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Νικόλαο Τόσκα, μιλώντας στην Κοινή Συνεδρίαση της Ειδικής Επιτροπής Ευρωπαϊκών Υποθέσεων, της Επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης και Ευρωβουλευτών, για το ζήτημα που έχει προκύψει με τους ελέγχους που υφίστανται οι Έλληνες πολίτες στα αεροδρόμια της Γερμανίας.
Θέμα της Κοινής Συνεδρίασης η “Διατύπωση γνώμης της πρότασης του κανονισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, σχετικά με την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΕ 2016/399) όσον αφορά τους κανόνες που εφαρμόζονται για την προσωρινή επαναφορά των ελέγχων στα εσωτερικά σύνορα”.
«Δεν περίμενα ποτέ, ως ένας άνθρωπος που έζησε τι γινόταν με τους ελέγχους προ Ευρωπαϊκής Ένωσης και με τις διαδικασίες που ακολουθούνταν, να συμβεί αυτό που γίνεται σήμερα!
Κι επειδή γνωρίζω, θα ήθελα, λοιπόν, να ρωτήσω τον κ. Υπουργό:
Είχε ενημερωθεί η ελληνική κυβέρνηση;
Ήξερε τι θα συμβεί;
Οι Γερμανοί το δικαιολογούν εξαιτίας των χιλίων παράνομων εισόδων με πλαστά δικαιολογητικά, κατά τη διάρκεια των ελέγχων που πραγματοποιούν», υποστήριξε ο κ. Κέλλας, για να συνεχίσει λέγοντας:
«Όπως καταλαβαίνετε είναι εξευτελιστικό για τη χώρα, εκατοντάδες Έλληνες πολίτες, ανάμεσα στους οποίους και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, να υφίστανται έλεγχο για πολλή ώρα στα αεροδρόμια της Γερμανίας!
Πλέον η κατάσταση έχει ξεφύγει πέρα από κάθε όριο.
Πριν δυο χρόνια είχαμε τον φράχτη στα βόρεια σύνορά μας, που επικοινωνιακά υποδήλωνε τον αποκλεισμό μας από την υπόλοιπη Ευρώπη.
Ακολουθούν οι έλεγχοι, σαν να είμαστε πολίτες του τρίτου κόσμου, οπότε εγώ αναρωτιέμαι:
Μήπως όλα αυτά, είναι τα απόνερα της μεταναστευτικής πολιτικής των “ανοιχτών θυρών” που ακολουθεί η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ;
Μήπως είναι αποτέλεσμα των αφρόνων απειλών του υπουργού Εθνικής Άμυνας, που υποθέτω δεν μιλούσε σοβαρά, για “εξαγωγή τζιχαντιστών”;
Μήπως πρέπει να αναθεωρήσουμε την πολιτική των ανοιχτών συνόρων και να επανέρθουμε στο δόγμα της κυβέρνησης Σαμαρά για φύλαξη των συνόρων μας;», τόνισε ο Λαρισαίος πολιτικός.  


Παρακαλώ σημειώστε ότι αυτή η διαδικτυακή τοποθεσία απαιτεί cookies για να λειτουργήσει σωστά.
Δεν αποθηκεύονται πληροφορίες σχετικά με εσάς προσωπικά.